lørdag, februar 19, 2011

Trøtt

Ja, det er hva jeg har følt meg i hele dag. Storebror hadde en til natt som han var våken i flere timer. Han er inne i noen slags sjalusiperiode, fordi han begynte å storskrike da han så at jeg satt å ammet minstingen i morges... Sukk... han er ikke så lett å ha med å gjøre nå for tiden.
Jeg forsøker å holde beinhardt på kveldsrutinene her nå, men det er ganske krevende. Og min 2 måneder gamle baby er ikke alltid helt med på notene, men det går ganske bra.
Stort sett får jeg LITT egentid før jeg legger meg på kvelden.
Nå har vi bestemt at vi skal kjøpe ny sofa. Den ser ut slik, men i svart:
Og så har vi tenkt at vi skal tapetsere stuen også, og at vi skal gjøre det selv. Det blir jo en utfordring, men helt sikkert bra. Nå er det ammetid, så tingeling!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar