onsdag, februar 09, 2011

Sorg

I dag er en dag da jeg føler sorg og savn. Min fetter som gikk bort 11.september i en campingvognbrann, skulle ha fylt 35 år i dag. Det vekker igjen sorgen og savnet etter ham, og følelsen av urettferdighet for hans barn og forlovede. Hans forlovede har pent bedt om at folk ikke skal skrive på hans facebook-profil på dagen hans, fordi det er tungt for henne og familien. Og enda er det faktisk folk som GRATULERER ham med dagen! Har de ikke fått med seg at han er død eller hva???
Man blir bare lei seg for at folk er så respektløse! Man må jo gå inn på profilen for å skrive der, og hans forlovede og hans sønn har bedt om at folk ikke skal skrive der - på hans profil, men det virker som at visse bare driter i dette... helt fjernt spør du meg!
Jeg har vært veldig trøtt i dag, kanskje er det ubevisst fordi jeg er lei meg - jeg vet ikke. Det har bare vært tungt siden jeg våkna i morges. Vi har fått satt opp gardinstenger i stua, til karnappen, og en ny persienne til altandøra. Har fått mamma til å kjøpe 40 cm brede persienner på Kid i Norge i dag, for det går ikke an å få tak i det her uten å spesialbestille... Der koster det 80 kr, her skulle det kostet 3-400 kr for èn! Valget var ikke så vanskelig. Mamma kommer hit neste måned, så da tar hun dem med seg. Da slipper man jo fraktkostnad også :) Snille mamma!
Jeg har de siste dagene brukt litt tid på å gjøre om bloggen min - igjen! Jeg blir liksom aldri helt fornøyd, tror aldri at jeg kommer til å bli det. Den kommer til å fortsette å forandres som jeg selv. Den følger kanskje både humør og livssituasjon, ikke vet jeg. Vet bare at jeg føler behov for å forandre den av og til :)
Nei, nå er det en som skriker ute i vogna og en som skriker inne ;) Bare å gå herfra.... heida!

1 kommentar: