onsdag, februar 23, 2011

Ping

Dette lille ordet, som tydeligvis skal ha så stor betydelse. Hasr lagt til bloggen min på blogglisten.no, men det fungerer ikke å pinge den. Av en eller annen grunn... Kjedelig, men har lest meg fram til at det fins andre som har eksakt samme problem, og at nettavisen ikke er spesielt intressert i å fikse dette. Synd. Ettersom jeg bor i Sverige er det ikke alle her som kan tenke seg til å lese en norsk blogg. Jeg bestemte meg for å skrive bloggen min på norsk, for at jeg ikke skal glemme bort hvordan man skriver norsk helt enkelt! Det hadde faktisk vært enklest å skrive den på svensk, men noe vil jeg da beholde :)

2 kommentarer:

  1. fikk du ikkje en link du skulle legg inn i et innlegg?

    SvarSlett
  2. Fikk en html-kode og den har ä lagt inn här te höyre, har prövd å legge den i et innlegg også, men det fungerer ikkje...

    SvarSlett