lørdag, februar 26, 2011

I dont't believe it!

Det er faktisk plussgrader ute! Og da har dattra passet på å bli forkjølt. Og i dag, av alle dager, som hun var bedt i bursdag.... Så hele dagen har jeg fått lov til å tålmodig forklare HVORFOR man ikke kan gå i bursdagsselskap når man er forkjølt. Ikke lett hverken å være mamma eller å være 5 år. Nåjavel, hun har lagd kort til den samme venninna som har bursdag, så hun har vært sysselsatt en ganske bra stund. Jeg har støvsuga hele huset, og det trengtes virkelig. Deretter har jeg lagd kjøttkaker med brunsaus og ammet lillemann og hatt ham ute i vogna ei stund. Han har begynt med noe nytt på morgenen nå. han våkner rundt halv sju-sju, ammer og sovner senere i babysittern. sover der ca en time, er våken en time eller to, ammes og så er det en lang stund ute i vogna.
Han begynner jo å bli større, og det er meningen at han skal kunne holde seg våken lengre stunder, men jeg synes ikke det blir så lenge jeg. Fremdeles er det max 2 timer, ja noen fler hvis han blir overtrøtt da, men det er jo ikke noe morsomt. Det er over en time til de andre skal begynne å legge seg og minstingen klager som besatt.... blir en lang kveld....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar