søndag, februar 06, 2011

Strikketøy

Ja, nå har det kommet fram igjen, strikketøyet. Jeg har ikke strikka siden i fjor da jeg strikka Åre-mössan til meg selv og min datter. Jeg begynte en gang for noen år siden å strikke lester til min mann, og jeg gjorde ferdig èn... men den andre hadde jeg bare såvidt begynt på. Så nå har jeg tatt den fram igjen i håp om at jeg kanskje får den ferdig. Min mamma kommer kanskje hit om en måned og hvis jeg ikke har fått til hælen da, så får jeg vel ta hjelp av hennes ekspertise.
Jeg har skrevet opp hvordan man strikker hælen, men spørsmålet er om jeg fatter hva det er jeg har skrevet... Håper det!
I dag har vi -17 grader og jeg venter på at storebror skal våkne, så jeg kan ta fram søskenvogna og ut å trille. Vi må opp i byen å handle litt mat. Minstingen sitter i babysittern og begynner å bli ganske så lei. Tok ham inn for litt over en time siden, men det viker som om at han vil tilbake til vogna allerede... spise, bæsje, sove er det som står på menyen...
Så det er vel bare å gi seg..... hei å hå!

1 kommentar: