fredag, februar 25, 2011

Good morning!

Ja, i går fikk jeg det som jeg ville. Han hadde begynt å våkne til, min lille engel. Men han sovna faktisk igjen! Helt selv! Mamma var kjempestolt og ser en MULIGHET at det kan bli sånn framover. For han gjør jo dette i løpet av natten også - våkner til og gnider seg i ansiktet, åpner ikke øynene, men er litt våken allikevel. Og så sovner han igjen. Han spiste bare en gang mellom kl 20 i går kveld og nå på morgenen. Det var ca kl 02.
Det er ganske deilig når han har sånne netter. Da kan jeg hvile skikkelig. Andre ganger sover han ikke like dypt...
I dag er det snøkaos ute. Det hvirvler i hvit snø og det er "varmt" - bare 13 minusgrader. Det er kaldt nok det når det blåser, men det er ingenting mot den temperaturen vi har hatt den seneste tiden.
Jeg burde ha vaska hus i dag. Får se om jeg får til noe, føler meg ikke akkurat motivert... Det er jo perfekt vær for inneaktiviteter. Den som lever får se.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar