søndag, februar 20, 2011

Halleluja!

Endelig har temperaturen blitt noenlunde normal sånn at man kan gå ut med barna! Vi har vært ute å akt med rattkjelke i bakken i dag. Ungene storkoste seg, og lillemann sov snilt i vogna si. Da er livet herlig!
I ettermiddag skal ei venninne og hennes datter komme på besøk. Hennes datter og min gikk sammen i barnehagen før vi byttet barnehage, og de savner hverandre mye. Det har desverre ikke blitt så mye besøk hverken ene eller andre veien. Men nå skal de komme i alle fall, og min kjære datter har begynt å mase: Mamma, når skal de komme?  - Enda har jeg sagt at de kommer i ettermiddag, og jeg vet ikke NÅR. Barn har en fantastisk tendens til å overse at man blir irritert når de maser om ting de allerede har fått svar på.... hvorfor vet jeg ikke...
Ser at det er sol på altanen nå, og det blir nok ikke lenge til man kan sitte der og ha det relativt varmt i solveggen. så deilig :) Det ser jeg virkelig fram imot.
Storebrors favoritt leking er å lage mat. Men helst skal han være med å lage mat npr vi gjør det, og han holder virkelig leven når han ikke får det. I dag fikk han sitte i sin tripp trapp stol mens jeg laga lunsj. Han klarte da å ommøblere hele bestikkskuffen :D Alt var blandet da han var ferdig! Jaja, heller det enn at han står å roper og skriker for at han ikke får være med å lage mat...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar