onsdag, februar 16, 2011

Ny blogg eller...

nytt webbnavn for bloggen i alle fall. Jeg har byttet navn på bloggen min fordi jeg ville ha ett som var litt enklere.
I dag har min kjære mann laget indisk mat til barna i barnehagen. Det ble chicken tikka masala, biff bhuna og basmatiris. Skulle egentlig ha tatt bilder av maten, men det ble litt vel mye stress på morgenen her, så det ble ikke tid til å tenke på det. Storebror våknet halv tre i natt og sovna ikke igjen før klokka var halv seks i mårrest.... usj. Det var ikke spesielt morsomt, hverken for ham eller meg. Håper han sover bedre i natt. Han har nye tenner på gang, så jeg lurer på om det er det som vekker ham eller om det er noe annet.
Barna og personalet i barnehagen hadde likt maten kjempegodt, men det var nok bra at vi hadde både kylling og biff, for det var ikke alle som likte begge delene :)
Jeg har lurt og tenkt på om jeg skal dra hjem til Norge i påska, men jeg tror ikke det kommer til å skje. Jeg har lyst, men er jo fremdeles sånn at jeg er livredd for å kjøre langt med bil på vinteren, etter en gang da vi var ute på langkjøring og kjørte 25 mil i tett snørøyk da vi skulle hjem. Jeg var helt sikker på at jeg ikke skulle overleve... Det er en av de få gangene jeg har bedt til Gud. Heldigvis hadde jeg nettopp gått et kurs der vi fikk lære oss pusteteknikk, så jeg klarte å ikke få panikk :D Ja, det har jo vært ganske verdifullt når jeg har født barn også....
Sååå, hele dagen har gått til å kjøre barn, amme, spise, rydde og legge lilleprinsen i vogna. Sliten blir man, men det er ikke så farlig, det kunne vært værre. Mine barn er veldig snille og har bra rutiner, så selv om de finner på litt av hvert, så går det bra. Hvilke barn finner ikke på tull ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar