fredag, februar 04, 2011

Søskenvogn

Til slutt fant vi ei brukt på nettet som vi begge kunne tenke oss ;D
Ei Brio Double Wave fra 2008. Vogna ser veldig lite brukt ut, den er svart og i kjempefin stand. så i dag blir det jomfrutur på byen :) Det skal bli godt å kunne gå rundt i butikker uten å ha en kundevogn på slep for å ha storegutt i!
I går kveld gikk jeg og la meg strax etter kl 21, fordi lille prinsen ikke riktig vil sove uten mamma. Da ligger han og vifter med armene, med følgen at han vekker seg selv.... Kjedelig, men man er i alle fall veldig pigg på morgenen. og det fungerte å legge seg med ham i går - jeg måtte ikke opp å bære ham i søvn sånn som jeg har fått gjøre hver kveld. Men spekulerer fælt på om jeg skal lete fram bussan-lull føttene til sprinkelsenga, sånn at jeg kan vugge ham der.... Nå sover han jo i vår seng.
Må tenke på det...
Jeg var på intersport på onsdag og kjøpte meg to tynne fleecejakker. Det var 2 for 300 kr, og de var fine. Men ikke like fine på.... men man er jo ikke så veldig fin i kroppen to måneder etter at man har født barn da... eller JEG er ikke det, for å si det rett. Nåvel, det blir bedre med tiden.
Nå begynner han som sitter i babysittern å bli fornøyd så tjingeling!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar