torsdag, februar 10, 2011

Det fins

bare ett bra ord for det jeg vil si nå, og det er på svensk :UNDERBART!!! Min lille prins sovna i sin vogn i fire-tia i går ettermiddag. Da jeg tok ham inn igjen kl sju, fortsatte han sove - til kl sju i morges! Så utrolig UNDERBART! Han har ammet kl ett og kl halv fire, men hva er vel det? Jeg slapp bære ham til han sovnet, eller amme ham til han sovnet. Ja, det er ikke ofte dette skjer så man blir jo helt lyrisk når stunden vel kommer. Men jeg kan love at jeg sprang fram og tilbake og var urolig at han skulle våkne... kunne ikke slappe helt av, men fikk i alle fall sett på tv en stund.
I dag er det svinkaldt igjen. -25 grader! Ene dagen er det snø og -15, neste dag er det minus 25-30. Skulle ønske at vinteren var over nå. Hadde vært deilig med sol og varme og få være ute å nyte av at vi har fått hage. Nåvel, den tiden kommer. Vi har jo fremdeles ting som skal ordnes innendørs, og det kan mna jo gjøre nå. Nei, nå er det på tide med frokost.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar