lørdag, februar 05, 2011

Oh, what a night

Disse barna, hvorfor skal de alltid gjøre ting samtidig??? I natt har alle tre tullet en masse. Storesøster ville sove med pappa, storebror ville ikke legge seg ned da klokka var 04 og lillebror har tullet hele natta og bare ligget på puppen... Sliten? Mja, litt men ikke så værst faktisk!
Så halv åtte var det opp, kaffen er kokt - -jeg skal helle meg en kopp.... MMm sånn, herlig!
I går var det premieretur til byen med den nye søskenvogna. Den var litt trangere enn jeg hadde regnet med, men ikke noe større problem. Jeg hadde gjort klart med et fleecepledd i bagen som lilleprinsen skulle ligge i, men det ble veeeldig trangt, fikk ham nesten ikke nedi når den lå der. Så jeg tror ikke at den trengs, i så fall får den ligge oppå! Storebror satt som en sardin på sin del av vogna, med alle vinterklær - så han kom da ikke noen vei i alle fall. Vogna var lettere å trille og manøvrere enn jeg hadde trodd. Men jeg hadde ikke pumpet dekkene, så det gikk LITT tregt når jeg skulle svinge da, men det kommer til å bli bedre med litt mer luft :)
Det kommer til å bli en fryd når minstemann kan sitte selv og ikke minst når det blir sommer, da kan man bruke vogna ekstra lettvint.
Jeg var fornøyd med vogna, den ser ikke så mye brukt ut, men jeg ble litt skuffa da vi kom inn på butikkene i går, for i det skarpe lyset så man tydelig at den var litt solbleket, ikke for at det har noen stor betydelse, men han som solgte den kunne godt ha opplyst om dette. Det vises ikke så fort det ikke er skikkelig lys, men uansett... Vogna ei Brio Double Wave er veldig lik min Simo-vogn, så det føles "hjemme" med denne vogna.
Vel, på Lindex fant jeg 3 "basic" jakker til minstemann. Han har et par stykker, men jeg vil gjerne ha noen å bytte i når han skal ligge i vogna ute. Det er sånne tynne "innejakker".
Lindex her har også kommet på at de skal slutte med halve halve prisen på salg... kjedelig, for de henger ut samme klær til høsten igjen. Men nå kommer det til å åpne KappAhl her i mars, så da blir det andre boller.
Det skal bli så deilig med en til butikk som selger barneklær, og at det både blir litt annet og litt konkurranse. Lindex har jo hele markedet selv som det er nå. Bare vinterklær og ute klær har de litt konkurranse på fra sportsbutikkene. Og H&M kommer i nabobyen om ikke altfor lenge, lurer på om det blir i år. Så da er det bare halvparten så langt å dra dit også. Håper at de åpner før vinteren så kan man kjøpe vinterklærne der. Synes det er litt vanskelig via internett, for da har man ikke prøvd klærne. Man kan jo sende tilbake, men...
Nææi, nå skal jeg gå å se om min lille prins har våknet eller om han sover ennå. Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar