fredag, mai 20, 2011

Here I go again

Kvelden kommer og man er sååå trøtt. Helt utfor! Jeg føler at alt bare er dritt, ingenting blir gjort, motivasjonen er borte, vekta står i ro...Ikke morsomt. Det pendler mitt humør, veldig mye synes jeg. Men jeg tror at det kommer an på hvor sliten jeg er og om været er dårlig. Dårlig vær = dårlig dag i 99% av tilfellene. Nå har jeg tre forkjølte barn, så det er kanskje ikke så rart at man er trøtt. Det er bare at det jeg får gjort og det jeg VIL få gjort ikke er på samme nivå. Kravene på meg selv er ganske store, sikkert for store i blandt. Men det handler jo om mine egne krav på meg selv. Og jeg føler meg ikke bra hvis jeg ikke klarer å leve opp til dem. For det er så fantastisk når jeg vel klarer det. Mitt høyeste ønske akkurat nå er at jeg skal komme i gang og mosjonere. Endre kostholdet også, ikke slanking, for jeg ammer, men sunn mat. Akkurat nå skal jeg fortsette å gjøre ingenting...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar