lørdag, mai 07, 2011

Det er dagen i dag som må leves!

Lett å si, men ikke alltid så lett å leve opp til. Hvis man da skal tolke noe inn i det "å leve" mer enn at man faktisk eksisterer. Men det er lettere jo nærmere sommeren vi kommer. Ser så fram imot den første sommeren med egen hage, så barna kan få være ute hver eneste dag. Ja, i allefall hvis været er noenlunde bra. Jeg elsker sommeren - hvilket ikke innebærer at jeg hater vinteren. Den er lang vinteren - men ikke evig. Noen ganger føles det som om den er evig... Men jeg hadde ikke villet ha sommer hele tiden, tror jeg. Men jeg skulle gjerne hatt en vinter med "nesten" bare fint vær ;) Mye kan man ønske seg ;)
Så nå sitter jeg i kjøkkenet med kaffekoppen og datamaskinen, håper at det blir så varmt ute snart, at man kan ta kaffekoppen og dataen på altanen og heller drikke den der. Ha en superfin dag!

2 kommentarer:

  1. så fin blog:) Følger tankene dine nå:) mvh renate

    SvarSlett
  2. Hei Renate! Så koselig å höre at du liker bloggen :)Ser at vi deler yrke også :)//Silje

    SvarSlett