tirsdag, mai 03, 2011

Braun silk-é-pil

Jommen sa jeg smør! Kjøss meg i rævva! Silke er det SISTE man tenker på når man sitter å napper ut hårene fra leggene med et torturinstrument... Ja, for bedre sammenlignelse kan man nok ikke gjøre. Man får ta fram fødselstenket: snart er det over.... Det varer bare en stund, så er alt som vanlig igjen. Men fy faan det koster smerte! Nåh, bra blir det i hvertfall.
Blir litt mindre hår neste gang. Nå hører det til historien at det er lenge sidenjeg har brukt manikken, sikkert nærmere ett år. Men jeg har jo vært gravid da, med en stor mage i veien. Mener å huske at det ikke gjorde like vondt når man hadde brukt den noen ganger, så jeg får vel gi det en sjanse igjen.
Det ene benet er i dag meget hårete, det andre helt fint. Jeg satt nemlig sent i går kveld å gjorde dette, så ben nummer to får vente til litt senere i dag, kanskje i kveld.
Akkurat nå har jeg løst til å sove. Er TRØTT. Føles som at det er the story of my life, å være trøtt altså. Men det er nok bare noe jeg tror når jeg er trøtt :P Har en tendens til å ikke se framover når jeg føler meg sånn. I dag skal barna i barnehagen, de har ikke vært der på to uker, pga magsjuka og påske og sånn. Men i dag er det på han igjen. Deilig. Skal nye og gjøre INGENTING! Jeg elsker å ha mine barn hjemme, men akkurat nå føler jeg at dret skal bli godt at de er i barnehagen. Er sliten etter all sykdom og dritt. Nå er det en liten som vil ha ren bleie. see ya!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar