tirsdag, mai 03, 2011

Første smakisen :)

I dag var det premiere for lillemann, han fikk sin første smaksprøve med risgrøt. Mor & far hadde med fra Norge da de var her i påsken. Han spiste uten noe problem, litt brekning - bare to ganger. helt fantastisk sammenlignet med sine to søsken.
Noe som var mindre morsomt i dag, var at kalesjen på vogna gikk i stykker. Den knakk helt enkelt i festet....
Jeg har jo ei tvillingvogn også, så jeg satte vognbagen i den, og det fungere bra, men det er ikke det samme. Dessuten får jeg ikke vogna inn og ut gjennom ytterdøra, uten å åpne sidedøra... blæ! Har ikke vært noen morsom dag. Mannen har bestilt en del for å fikse den. Jeg blei så SUR når den knakk, det ødelegger alt for meg... Har jo visse rutiner med lillemann... Gynger vogna mens jeg kler på meg, og han sovner alltid, men nå må jeg bære ut vognbagen i vogna som står ute, og han våkner! Ikke morsomt i det hele tatt. Han har sovet så dårlig i dag, så han er helt utslitt stakkar.... Og vente må han, for jeg må legge storebror før jeg kan legge ham. Mannen er på jobb i kveld, så da er jeg "on my own"!
Storebror har til sin store lykke nå kommet på hvordan man tar av en bleie... Ja, man får vel være takknemlig for at det varte helt til nå.
Nå sprang det akkurat en hare forbi utenfor kjøkken vinduet :) Så fint med dyr litt rundt huset, masse småfugler også. Det er årevis siden jeg har sett så mye fugler! Nå er det på tide å slutte her for å ta kveldsstellet :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar