søndag, mai 22, 2011

Gressenke

I morgen er jeg gressenke - med tre barn HELE dagen. Mannen skal til privat lege i en annen by, og det er en bit dit, så da er jeg alene hele dagen. Skal bli både bra og dårlig kan jeg tenke meg. Ingen bil har jeg, så det blir ikke noen store utflukter i alle fall. Håper på bra vær, sånn at jeg kan være ute med barna. og at minstemann sover sammenhengende mer enn 30-40 minutter sånn at det går an å være ute en stund. Han er nemlig ikke så veldig begeistret for å sitte ute i babysittern. Derimot liker han godt bæreselen. Dagen i dag har vært ganske bra. Begynte vel ikke så bra med hodepine og kort lunte... På ettermiddagen har lillemann spydd på voksiposen i vogna si, og det var ikke like morsomt, vil jeg love. Har dog vasket spyet bort for hand og hengt den ut på tørkesnora. Han fikk ligge i vogna med dyna si på og sin koseklut, så da var han fornøyd - heldigvis! Sist dette skjedde kom jeg ikke på dette med kosekluten og det varnesten umulig å få ham til å sovne. For voksiposen ligger så tett om ham at han får den mot nesen når han legger hodet på siden, så da vil han ha varmen i nesa :)
I går kveld spydde minstingen to ganger før han sovna for natten, og det var ikke spesielt morro det da. Ene gangen i senga vår og andre gangen på golvet. Håper og ber en stille bønn om at han skal slippe å spy i kveld. Men nå er det badekaret som venter på ham, så I gotta go :) Ha en fin kveld!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar