lørdag, mai 16, 2009

Vårens vidunder!

Ja, Det gikk litt tregt å komme igang med denne bloggen, men jeg prøver i allefall... Har aldri vært flink til å skrive dagbok heller, så det er kanskje derfor. Ikke vet jeg...

Våren er min favoritt-tid, og det er den tiden da jeg lengter aller mest hjem til Norge. Våren kommer tidligere der, takket være golfstrømmen, og det er fantastisk når det blir grønt!

Samtidig har jeg fått en av vårens mest (vi)dunder(lige) forkjølelser! Skulle egentlig ha dratt med familien og noen venner på grilltur, men jeg og lillemann fikk være hjemme med forkjølelse. Det er standard at jeg blir kjempesjuk om jeg så mye som forsøker være ute når jeg allerede har fått en forkjølelse. Så mamma fikk pent være hjemme! KJEDELIG!
I morgen er det 17. mai - og jeg er i Sverige! For en flopp... Man skal være i Norge på 17.mai! Eller i alle fall feire... Men i år ble det ikke sånn... Bilen må repareres, og er ikke trygg å kjøre så langt med - og vi vil jo heller ikke dra dit og smitte mor og far! Så da er det bare å smile og være glad!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar