tirsdag, mai 26, 2009

Tenner eller?

Har begynt å lure på om min lille prins holder på å få tenner.... Han sikler til den store gullmedalje og suger på fingrer og hender selv om han nettopp har spist. Han er nesten umulig å få til å spise i våken tilstand... Håper det gir seg snart, for dette er tungt. 4 timer mellom måltidene, som før bare var to timer. Hmmm, i går var jeg nødt til å gå ut en tur på kvelden å få pappan til å få ham til sømns. Gikk ikke å være inne, jeg ble så frustrert av å se på at han søg på hendene og ikke ville spise.
Kommer ikke til å bli noen Norge-tur om han skal være sånn, da kommer han jo ikke til å få i seg mat på turen dit. Det tar nok 7-8 timer å kjøre.
Pumpe får jeg gjøre innimellom, for å holde produksjonen i gang, men det går bra. Har bra med melk så...
Vi skal på legekontroll den 9. juni, så da får man vel spørre legen om hva han tror, hvis det ikke har blitt bedre til da. Merkelige greier...
Og at en sånn liten en kan gi en voksen sånn fryktelig frustrasjon... jeg holder på å bli gal når han ikke vil spise og jeg er overbevist om at han er sulten... Men han tisser og bæsjer som han skal, så han lider nok ingen nød. Men blæ er det!
Storesøster har vært i barnehagen i dag og godt er det. Hun fikk jo bare to dager i barnehagen forrige uke i og med at det var himmelspretten. Hun har nok syntes det var kjedelig hjemme til slutt. Også er det godt å få slappe av litt ekstra med lillemann også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar