torsdag, mai 21, 2009

Himmelspretten



Ytterligere en god natt har det vært! Måtte det vare:) I dag skal vi ha noen venner på lunsj, vi skal grille og været viser seg fra sin beste side. 18 grader er det ute! Ja, noe kos kan man i alle fall ha på disse røde dagene som dukker opp her og der.
I dag har jeg ryddet i storesøsters rom, der så ut som et bombenedslag. Alle hennes Polly Pocket lå i sofaen hennes, eller det vil si, nesten alt. Hun har nettopp fått Ariel Polly Pocket som hun elsker, men hun er ikke lik sin mamma på ett område: Å ha full kontroll på alle delene. Jeg husker fra jeg var barn at jeg sørget om jeg hadde rotet bort en leke eller noe gikk i stykker, så jeg gjorde det til litt av en oppgave å vite hvor jeg hadde mine saker. Jeg var livredd for å miste dem. Storesøster er enten for liten eller så har hun ikke samme "kontrollbehov" - hvilket både er bra og dårlig :)

1 kommentar:

  1. Vår Maja är precis likadan... noll koll på sina saker! Jordens röra i hennes rum, städa tycker hon att man kan göra 'sen'. Suck!

    SvarSlett