fredag, mai 22, 2009

Fornøyd

Fornøyd tror jeg må være det beste ordet for å beskrive min sønn. Han skriker stort sett bare når han begynner å bli trøtt og vi ikke forstår det. Da begynner han ganske fint med å rope høyt, og venter man for lenge så overgår det i gråt. Jeg tror ikke han har grått mye etter mat siden han kom til verden. Derimot han han vært sur fordi han har blitt tilbudt for MYE mat... jaja, noen sorger skal man ha :D
Også denne natten har han sovet bra, og han sovnet kl 19 i går - og våknet bare et par ganger. Da han hadde bæsja sov han som en stokk etterpå. Jeg kunne ikke vært gladere for dette.

I dag skal vi endelig få bilen reparert. Skal bli meg en fornøyelse å vite at det er gjort og at vi kan dra til Norge på besøk til mor og far.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar