fredag, mai 29, 2009

Kveldstanker

Nå står brødene i stekovnen, lillemann er nybada og storepia drikker velling. Stille før stormen?
Håper ikke det. Lillemann sovnet 8.15 i går og sov hele natta utenom når han spiste da... eller han sov egentlig da også:) Nå klager han litt lett her ved siden av meg i babysitter'n, men jeg må få brødene ut av ovnen før jeg kan begynne med å få ham i seng.
Dagen har vel vært bra, egentlig, bilen er reparert i alle fall :)))

I mårra kommer mamma og pappa hit, det ble ikke noen Norge-tur nå på oss. Orker ikke når lillemann tuller sånn med maten. Dessuten er det lovet så fint vær her hjemme. I går var jeg helt fortvilt med denne ammingen, hadde lyst til å gi opp - pumpet og prøvde å gi med flaske, men IKKE. Han hadde ikke spist på 5 timer og jeg var sikker på at han var halvgal av sult. Men til slutt spiste han, når han hadde sovnet da... Har ikke vært noe problem i dag, men jeg må ta det når han har sovnet og det er ganske tungt, og ikke så morro, for han våkner jo ofte når jeg har ammet, og så får han ikke til å sovne igjen.
Men han får vel både nok søvn og mat, han er fortsatt stort sett fornøyd og glad.

Gleder meg til å treffe mamma og pappa, jeg savner dem veldig i blant, og det er tungt å ikke ha dem her. Vi har jo ikke noen... Bare hverandre :) Men det går det også, bare man vil. Vi har det i alle fall godt sammen og det er det viktigste.

Håper brødene er ferdige snart, lillemann suger som bare det på fingrene - han er trøtt stakkars.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar