onsdag, mai 20, 2009

Oh, what a beautiful morning!!

Tenk, han våknet faktisk ikke 150 ganger i går! Han våknet ikke etter de tre gangene, ikke før han skulle spise :) Noe så deilig! Å få sove om natten er herlig, våkner med masse energi på morgenen!
Det er herlig å våkne her uansett, lillemann og storesøster er to solstråler og det går ikke an å være sur med to sånne små :).
I dag tror jeg at jeg skal dra på jobben en tur og se på den preliminære lønnsoppgaven - vi har jo fått høyere lønn, og denne måneden skal den betales ut retroaktivt ( på etterskudd). Jeg er så nysgjerrig på hvor mye jeg kommer til å få utbetalt at jeg holder på å sprekke! Så jeg tror jeg skal dra dit å smugtitte.
I morgen er det himmelspretten - alle disse helligdagene... usj, synes det er kjedelig jeg. Barnehagen er jo alltid stengt da, så denne uka blir det bare to dager i barnehagen for storesøster, som bare går tirsdag, onsdag og torsdag. Synes hun skulle få være der på fredag denne uka...
Men men, vi får prøve å gjøre noe morsomt da. I dag tror jeg at jeg må ta et tak her hjemme, det trengs, men man orker ikke når man er forkjølt...
Hmmm, i skrivende stund sitter storesøster og ser på en film som vi har filmet selv, mor og far er med på den og hun bare prater om at de skal komme hit og at hun skal dra til dem. Ja, det er på tide snart - hun har en venninne i Norge som er hos mor og far hver dag for å sjekke om storesøster har kommet... Stakkar de savner hverandre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar