torsdag, april 08, 2010

Borte bra, men hjemme best?

Så hvor er hjemme da? Hos mamma & pappa, eller i Sverige med familien? Kan være vanskelig det der.... Jeg dra hjem når jeg drar til mamma og pappa, og jeg drar hjem når jeg drar tilbake til Sverige også. Men det er klart at der man bor fast er jo det virkelige hjemme:)
Vi har hatt en alldeles fortreffelig påske i Norge hos mine foreldre. Det har vært nydelig vær, storesøster har kost seg ute sammen med ei venninne og jeg har fått slappet av. To "åremössor" har jeg strikket, og slekta er helt vill etter den! Jeg har strikka ei til meg selv og ei til prinsessa.
Lillemann har nå -endelig- gått med på å sovne selv i sin seng. Det er bare å legge ham, si godnatt og gå. Han legger seg ned og sover ;) HURRA! I natt skal min kjære mor sove sammen med ham, så får vi se om han har tenkt til å slutte med nattammingen. Håper bare at det går bra.
Jeg savner min mann.... En uke borte føles som uendelig lenge når man er vant til å være sammen hver eneste dag. Han er hjemme sammen med katten, så han er i alle fall ikke HELT alene.
Jeg har vært på byen og gått i butikker i dag - alene! Det var deilig, men jeg ble allikevel stressa. Jeg fant ikke noe jeg ville ha og lurte på hvordan det gikk der hjemme. Det er nok jeg som har separasjonsangst hihi...
Nåvel, jeg har det kjempefint her :) Men jeg lengter allikevel hjem.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar