onsdag, april 21, 2010

Livet

begynner igjen å få tilbake sin normale funksjon. Lillemann har ikke feber lengre og storesøster er bedre av forkjølelsen. Det har vært ei tøff uke! Har kommet fram til at min lille sønn har hatt tredagersfeber, samtidig som han har hatt en reaksjon på ettårsvaksinen. Dette resulterte i skyhøy feber i flere dager. Nå har han røde prikker overalt, og er trøtt etter strabasene, men leker i alle fall litt og kryper rundt. Det er godt å se :)
I dag har jeg vært ute og gått tur i 1 time, og det var fantastisk godt etter å ha vært inne i en hel uke....
Det jeg dog glemte, som er viktig for meg på våren, var sportstape på høyre hæl og stortå. Så nå har jeg gnagsår... ai ai ai.
Har vært ganske flink i det siste og ikke spist godteri hver dag. Spiste på lørdag og litt rester på søndag. Men etter det har det gått på eple og apelsin - som faktisk er fantastisk godt :) Jeg er jo ikke verdens letteste, har ikke blitt kvitt det jeg la på meg med lillebror, så jeg må prøve å passe på nå sånn at jeg ikke går så sinnsykt mye opp i vekt.
I dag blir det nok brødbaking, klevask og til middag skal vi ha hjemmelaget pølsegrateng. Denne dama har bursdag neste uke, så jeg må nok prøve å få bakt et par kaker og vasket litt hus i helga :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar