søndag, april 18, 2010

Åremössan


Her er Åremössorna som jeg har strikket til meg selv og min datter. Strikket den til meg selv først, og hadde det litt travelt med å få den ferdig, så den er ikke like fin som den jeg strikket til storesøster!
Den er utrolig lett å strikke, det kan jeg garantere, ettersom jeg ikke har strikket spesielt mye i mitt liv.
Det herlige med dattra, er at hun blir kjempeglad for sånne her hjemmelagede ting (foreløpig). Hun har faktisk aldri vært av typen som absolutt ikke vil ha på seg visse ting, eller ikke vil prøve dem. Det er kjempepositivt. Og så har hun også mye klær, og hun elsker å pynte seg. Fantastisk på kombinasjoner og at det skal være rett sko og greier er hun også. Jeg har en strikkeoppskrift på en nydelig kjole som jeg har lyst til å strikke til henne, men vi får se. Den er ikke vanskelig å strikke, så den er også noe jeg burde få til. Jeg må prøve å holde strikkingen igang nå, for det var så lenge siden jeg hadde strikka nå, at jeg måtte få hjelp av mamma for å komme i gang(!).
Nå er det en stund for meg selv før jeg skal gå å legge meg. Ha en fin kveld ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar