søndag, april 11, 2010

Amming avsluttet

Nå er det et faktum. Lillemann har ikke fått pupp på 3 dager - eller netter rettere sagt. Det var jo nattammingen som gjenstod. Det ble ikke mamma som var med ham første natten, jeg tok det selv. Og det gikk faktisk over all forventning. Han var selvfølgelig litt forfjamset da jeg puttet vellingflaska i munnen på ham mitt på natten, men det gikk det og. Og etterpå sovna han og sov til det var morgen :) Sååå deilig. Det er klart at man blir våken av å måtte stå opp og varme velling, men det er enda verre når han vil amme hver halvtime fra halv fire til vi står opp! Så nå er det kapitlet tilbakelagt, og det føles litt bittersøtt... Kan jo ikke påstå at jeg ikke har kost meg med ammingen, han er jo verdens fineste lille gutt ;) Men man kan ikke holde på i evigheter. Det finns andre ting som også er viktige.
I dag skal min bror komme på middag. Det skal bli kjempekoselig. Vi skal spise lammefrikassè som er noe av en delikatesse i denne familien. Alle elsker det - men vi er jo totalt sett ganske matglade da :) så nå er det bare å fortsette med forberedelsene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar