onsdag, april 14, 2010

Mine hender

forstår jeg meg ikke på i dag. I går kveld satt jeg og så på tv, og plutselig begynte det å klø som besatt i handflata på venstrehanda, ble aldeles rød og irritert. Etter ei stund ble det litt på den andre handa også, men ikke like mye. Da jeg våknet på morgenen var fingrene på venstrehanda som små stokker. Har ingen aning om hva dette kan være. Minte meg mest om en allergisk reaksjon, men jeg hadde jo ikke spist på tre timer, og ikke hadde jeg gjort noe spesielt heller. Jeg forstår ikke dette jeg... Håper bare at det går over, ellers må jeg en tur til legen. Og ikke for å være dum, men jeg er ikke så sikker på at han kan hjelpe meg. Tror sikkert han kommer til å be meg gå hjem og vente på at det går over....
JA, fåglarna vet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar