lørdag, mars 27, 2010

Døden

er et hett tema her i huset for tiden. Min datter har bestemt seg for at hun skal minsann ikke dø! Jeg har så pedagogisk jeg kan forsøkt å forklare for henne hvordan det går til i livet. Hun virket som hun aksepterte dette en stund (hun ble ikke hysterisk redd i alle fall), men så var kommentaren: men JEG skal i alle fall ikke dø. I går kveld kom hun ut med sin koseklut/snuttefilt i handa (den heter Henna) og så sa hun: Mamma? Jeg skal ikke bli gammel og dø, for da kommer Henna til å bli kjempelei seg, for hun blir helt alene da ;O) Er det ikke herlig? Min skjønne datter, hun kan få det sagt, og et morshjerte smelter jo totalt....

Et annet ganske hett tema er giftermål, hun har nemlig bestemt seg, min Karisma, for at hun skal gifte seg med lillebror når han blir stor (!??). Da jeg sa at det er ikke lov, og da kommer man til å bli satt i fengsel, så så hun ikke dette som noe problem: De kunne jo sitte i fengsel sammen.... Ja, hva sier man da??

Jeg har nå fått tilbake min kjære nye datamaskin fra reparasjon, den har vært på rep siden 17. februar - og jeg har jo hatt min gamle, men det er forskjell på en 5 år gammel datamaskin og en som er nesten ny da...
Så nå føles det mye bedre, alt går fort - sånn som det skal! De hadde til og med satt inn ett 64-biters operativsystem. Det var jo snilt. Og peikeplata som det var feil med, fungerer nå perfekt! Herlig er det :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar