torsdag, mars 25, 2010

En nydelig bukett

Denne buketten kom min kjære mann hjem med i går ettermiddag! Han gjør det av og til, kommer helt uventet med blomster :) Jeg elsker blomster, ikke sånn at jeg har grønne fingre, det har jeg absolutt ikke. Har nesten bare grønnplanter. Jeg ble kjempeglad selvfølgelig, men det var ikke like morsomt på morgenen i dag, for da var det to roser som "hengte med hodet". Heldigvis fikk jeg nye! Jeg gikk til butikken der han hadde kjøpt dem, og de byttet ut alle rosene. Så nå er buketten fin igjen. Håper de varer lengre denne gangen ;)
Det var første gang siden vi ble sammen at dette har skjedd med en bukett jag har fått av ham. Han sa at i går hadde han bare sagt hvilken farge det skulle være. Tidligere har han alltid selv valgt hvilke blomster som skulle med i buketten. Jaja, men det endte jo godt da :))
Min lillemann begynner å bli dristigere nå, han slipper seg og står selv. Gått utmed møbler har han gjort lenge, men han har ikke begynt å gå. Nå er det nok ikke så veldig langt bort. Han har ei storesøster som er fenomenal til å passe på ham. Hun roper til mamma så fort han finner på noe galt, eller hvis han står selv uten støtte :D Karisma har begynt å gå endel på ski i barnehagen, så nå synes hun det er på tide at hun får skøyter (!??!). Lurer på om hun egentlig vet hva det er?
Hun er inne i en fase hvor hun hele tiden spør om jeg gjorde det med henne, så fort jeg gjør noe med Kiran. Det er ganske slitsomt, og jeg husker jo selvfølgelig ikke alt da. Men det er vel oppmerksomheten hun er ute etter.
Nå er det på tide å tappe vann i Kirans badekar, han er veldig trøtt. Tjing!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar