onsdag, mars 17, 2010

Akkurat nå...

sitter jeg og skriver på bloggen min, mens potetene og gulrøttene koker. Sausen har begynt å puttre, snart skal kyllingkjøttbollene i, og middagen serveres. Det har vært en helt fantastisk dag værmessig, varmt og fint og sol. Storesøster har fått gå på ski i barnehagen, og de har vært ute så og si hele dagen (!).
Jeg var og gikk en tur med ei god venninne i går, men i dag gikk jeg ikke ut. Jeg var faktisk inne og holdt på med bloggen i stedet. Hadde fått litt småproblem med den som nå er utbedret.
Min mann har brukt litt tid i dag på å plokke fram gamle bilder fra sin barndom i Bangladesh. Vi har kjøpt ny multiskriver for ikke lenge siden, og den har scanner, så jeg skal scanne inn bildene og se om jeg kan gjøre dem litt bedre. Det fins ingen babybilder på ham, noe jeg virkelig hadde villet se...
Men nå er maten ferdig, så det er på tid å dekke bordet! Tjing!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar