søndag, mars 21, 2010

Blanke ark...

...og færjestiftær tell :) Ja, dagen i dag føles uten tvil mye bedre. Sola skinner, været er herlig, og jeg har fått sove en liten stund på formiddagen! Takket være min kjære mann som tok med seg dattra på en tur til lekeparken. Deilig var det! Etter min formiddagslur, lagde jeg lunsj, som bestod av indisk kjøttgryte med ris. Og den ble "mums fillibabba!" Karisma spiste alt på tallerkenen, og pappa spiste to store porsjoner, så da er jeg glad;)
Vet ikke riktig hva vi skal finne på etter at lillemann har våknet. Har planer om å lage middag - all denne maten - tenk om man kunne få gjøre andre ting i stedet -hihi-.
Det begynner å komme vårfølelse hos meg nå, det er det værste med å ha vokst opp på kysten. Våren kommer jo i april. Men det gjør den ikke her, ikke på samme måte i alle fall. Sneen ligger MYE lengre, noen ganger til juni. Så våren er en meget bra tid å dra hjem til Norge, da får man litt vår :) Så vi får se om det blir påskeferie i Norge eller her. Har veldig lyst å dra hjem, har ikke vært der siden i juli/august i fjor. Føles lenge, men sånn er det når man er feig og ikke tør kjøre over fjellet på vinteren. Håper bare at været kan holde seg framover nå sånn at det går an å kjøre hjem.
I kveld skal kvelden nytes med "flickan som lekte med elden" og hvis det ikke blir for sent "luftslottet som sprängdes". Har kjøpt begge filmene i dag, den første har jeg allerede sett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar