lørdag, oktober 08, 2011

Nå nærmer det seg!

Det nærmer seg nærmere bestemt en vektnedgang på 20 kilo! Jeg har under 2 kilo igjen til jeg har gått ned 20 kilo. Det er fantastisk! Jeg har aldri vært i så god form, eller følt meg så fysisk bra som nå. Jeg er ikke like sterk i armene som når jeg var yngre, men det får komme med tiden. Jeg har i alle fall fått en bra kondis og mye mer ork! Jeg går stort sett mer enn 10000 skritt hver dag, med mindre jeg har sovet superdårlig og ikke har mulighet til hvile på dagen. Skrittelleren er jeg glad jeg fant fram, for den er en trigger som gjør at jeg vil få til å gå de 10000 skrittene eller mer hver dag :)
Når jeg ser i speilet nå, begynner mitt gamle jeg å vise seg og klærne som jeg ikke har fått brukt, passer en etter en, og mange andre har blitt altfor store. Deilig! Når jeg er ferdig skal det innhandles ny garderobe, det er i alle fall sikkert! Da har jeg fortjent det. Og jeg skal fortsette å opprettholde min trening sånn at jeg i alle fall aldri havner så høyt i vekt igjen, ikke engang om jeg blir gravid igjen. Jeg har ennå 13 kilo til min målvekt, men jeg føler at jeg har det bra nå. Vekta raser, jeg trener, jeg er ikke sulten og da er ting som de skal :) Ha en kjempeflott lørdagskveld!

1 kommentar: