mandag, september 26, 2011

15 kilo mindre!

Jeg har gått ned 15 kilo siden jeg begynte å slanke meg!Dette på ca 15 uker! Oppskriften? Ja, den er inspirert av Viktväktarna, men med egen mat. Jeg bruker et gammmelt system, så det er ikke points jeg teller. Jeg spiser da heller ikke fet mat, eller godter, brus, pizza, hamburgere eller potetgull. Jeg spiser meg mett hver dag, men har fått legge om kosten en hel del. Jeg trener 30-45 minutter crosstrainer per dag og/eller går en tur på 40-60 minutter. Jeg har 16 kilo igjen til min målvekt, men er nå så godt som halvveis, og det har vært en bra opplevelse så langt. Jeg har dager som jeg er forferdelig trøtt, men til forskjell fra tidligere, orker jeg nå å gjøre en masse selv om jeg føler meg trøtt, hvilket jeg ikke gjorde før.
Jeg merker at jeg har fått lavere hvilepuls og at utholdenheten på crosstrainern har økt. Jeg prøvde å løpe litt med vogna da jeg var ute å gikk i dag. Det er MYE tyngre enn å "løpe" på crosstrainern, men mest fordi det ikke er samme muskler som får hovedbelastningen. Det blir neste sak på min å gjøre liste. Men først mer ned i vekt :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar