mandag, september 05, 2011

Crosstrainer på plass!

Nå er den kommet på plass - crosstrainern! Sent i går kveld, nærmere bestemt kl 22.30 var jag ferdig med å montere crosstrainern. Det tok en og en halv time, men jeg gjorde det helt alene, og er kjempestolt! I dag veide jeg meg, og vekta sier 84,7 kg. Det er -1,6 kg siden forrige mandag :) Virkelig noe som fungerer nå! Jag har gått et par turer denne uka, så det er kanskje det som har hjulpet. Kommer til å hjelpe bra med mosjon på crosstrainern også tenker jeg.
I dag regner det, og jeg er kjempetrøtt. Har sovet en stund med lillemann, men føler meg ikke noe piggere for det. Blir jo alltid skikkelig daff når det er lavtrykk og nå henger det over oss....blæææ. Jeg er positiv til slankinga, men ellers er dette en hviledag, får se om jeg orker noe trening senere ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar