fredag, september 16, 2011

Deilig!

Jeg sitter nå ved kjøkkenbordet, tevannet koker, lillemanns pust høres på babymonitoren, jeg har en asjett med gulrotstaver og en skål med youhurtdip foran meg. I dag har jeg gått 4,5 km i fjellet på 1 time og 5 minutter. Jeg har kjørt crosstrainer 25 minutter på kveldene denne uka og jeg har ikke hatt treningsverk.
De to minste er forkjøla igjen og jeg tenkte at jeg MÅ ut å gå, før det blir helg og mannen skal jobbe sånn at den muligheten å gå for seg selv er borte. Det var helt fantastisk ute med alle høstfargene. Det gjorde godt å både kropp og sjel. Jeg er nå 13 kilo lettere enn jeg var da jeg begynte slankingen. Målet er at jeg skal ha gått ned 16 kilo før utgangen av september - helst. Da har jeg 15 kilo til mål.
Er så deilig fornøyd med meg selv og min prestasjon i dag, så vi får se om det blir crosstrainer i kveld også ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar