onsdag, september 21, 2011

Skrittene teller!

I dag begynte dagen som vanlig med frokost og kjøring av barn til skole og barnehage. Jeg stoppet mellom kjøringene på coop forum for å handle, og siden butikken er ganske stor så ble det jo noen skritt på telleren også her ;) Vel hjemme var det på tide for minstemann å hoppe i vogna og sove. Jeg tok ham like godt med meg og gikk tur i en time i variert terreng. En liten stund etter at vi kom hjem pissregna det, så jeg hadde virkelig flaks med været!
Så langt 9496 skritt i dag, så jeg er snart oppe på den helsenyttige 10000 skritts-grensa. I går kom jeg ikke over den, men hadde en halv time på crosstrainern på kvelden så jeg er fornøyd fordet.
Jeg er litt sur på vekta mi, fordi så fort jeg flytter bittelitt på den, så viser den mer. Jeg har hatt den på ulike plasser for at den skal stå så rett som mulig, men den flyttes både hit og dit på badet. Når jeg finner en bra plass, står den ofte i veien....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar