tirsdag, september 20, 2011

Happy in the rain

Etter to nydelige høstdager, så høljeregner det i dag! Men jeg er glad fordet! Jeg har kommet under 82,5 kilo  - det innebærer at jeg har gått ned 13,5 kilo. I går kjørte jeg 30 minutter crosstrainer, 10, 58 km - 250 kcal borte. Føles kjempebra. Jeg har trena hver kveld den siste uka og økt på både hastighet og lengde på crosstrainern. Jeg har gått turer både for meg selv og med barna. I går fant jeg fram skrittelleren min. I går gikk jeg over 11000 skritt fra klokka var halv to på dagen til ti på kvelden, så det er jeg virkelig fornøyd med. Jeg var og gikk tur med barna og som sagt crosstrainer på kvelden. En dag gikk jeg både tur, klipte plenen i en time og kjørte crosstrainer på kvelden. Jeg har fått så mye mer energi og det er såååå deilig. Så, selv om det er vått og bløtt ute, så kan jeg trene inne og det er jeg kjempeglad for. Framover kommer jeg til å prøve å kjøre et pass på formiddagen og et på kvelden med crosstrainern når det er dårlig vær utre. For å holde igang.
I dag har dattra vært på skolen og eldste gutten vært i barnehagen. Etter en uke med forkjølte gutter igjen, er det godt at de to får gjøre noe annet. Lillemann er ganske forkjølt enda, men det er bedre og i dag har han sovet bra på ettermiddagen, noe han ikke har gjort den siste uka.
Det er litt lettere å få gjort noe her hjemme med bare èn å ta hand om, og litt lettere å få tid til seg selv. Håper bare at barna kan holde seg friske en stund nå, de har vært forkjølt to ganger nå siden midten av august og det er litt i meste laget...
Nå venter jeg bare på at frostnettene skal komme sånn at det nydlige høstværet kommer tilbake.
Det åpner en ny ICA-Kvantum butikk i dag her hvor jeg bor, og jeg lurer på om jeg skal dra en tur dit i dag, eller ikke... Kommer til å være mye folk der kan jeg tenke meg, så jeg vet ikke om det er bedre å vente, eller dra på en annen butikk i stedet. Men så er det jo morsomt å ha vært på innvigningen da :P
Time will tell.
Neste mål er å komme enda mer ned i vekt, sånn at jeg kan kjøpe meg litt nye klær. Det er leeenge siden jeg har handlet noe annet enn bare "nødvendige" klær. Men det er for tidlig enda, selv om det er lov til å se på klær å drømme. Nå er jeg 82,5 kg, målet er 65 eller 70 kilo alt ettersom jeg ser ut. Vil ikke bli FOR tynn heller selv om 65 har vært min idealvekt. Det var FØR jeg fikk barn det! Så med litt anstrengning så skal jeg veie 70 kg ved utgangen av november. 80 kilo er målet til den 30. september. Det er bare 10 dager dit, så det kan hende det blir for tøft, men det kommer til å være nært i alle fall. Jeg førlger det programmet jeg holder på med nå, så går jeg ned det jeg går ned.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar