torsdag, september 08, 2011

Kveldens pass.

Kveldens treningspass er unnagjort på crosstrainern. 20 minutter i kveld også, men lengre distanse enn før. Jeg har klart å "springe" lengre hver gang, og det føles bra. I kveld var det tungt å komme seg til å trene, men det var ikke tyngre enn tidligere når jeg først hadde kommet igang. Det er det der med å gjøre det... Men 20 minutter føles helt passelig for meg sånn nå i begynnelsen, så at jeg ikke mister motivasjonen. i går trenet jeg ikke i det hele tatt, jeg følte meg altfor trøtt. Har vært trøtt i hele dag, men det føles faktisk bedre nå etter at jeg har trenet!
Nå holder jeg på å koke egg og skal spise egg med knekkebrød, kaviar og rødløk og ta meg en kopp te. Skal bli godt! Ingenting er vel som å spise med god samvittighet :)
Jeg har aldri vært noe treningsmenneske, men har elsket å gå turer i skog og mark, så intervalltrening på crosstrainer passer meg helt utmerket. Det ligner nok mer å løpe enn å gå, men da aktiverer jeg jo armer og overkroppen mer, noe som virkelig trengs! Nå er det slutt for i kveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar