lørdag, oktober 22, 2011

Minus 20 kilo!!

Nå har jeg endelig gått ned 20 kilo, og har 11 kilo igjen til min målvekt!
Det føles kjempedeilig, jeg er i bra form, har økt til 45 min på crosstrainern, som jeg hadde vanskelig for å tro at jeg skulle klare. Vel, klare i noe videre tempo da.... Men det har gått over all forventning. I går trampa jeg bort over 400 kalorier på 45 minutter og DET er jeg stolt av!
Det har kommet nattefrost nå, og en del frost på dagen også, så jeg er ikke like sugen på å gå ut å ta en tur, men crosstrainern fungerer fint den. Og tror den brenner mer kalorier på mindre tid dessuten.
Nå er det helg og det betyr at mannen jobber og det er fullt opp med barna. Storesøster er på besøk hos noen nabojenter så det er bare meg og gutta hjemme. Middagen er snart klar, bengalsk kjøttgryte med ris. Så arrivideci :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar