onsdag, oktober 26, 2011

Hviledag

Det hadde jeg i går, hvis man kan kalle støvsuging og rydding for hvile :D Men noen ganger er det faktisk det. I alle fall avkobling fra barnemas... Men hovedsaken til at jeg kaller det hviledag er fordi jeg ikke kjørte noe pass på crosstrainern i går. Jeg trener 6 dager i uken, enten på den eller med å gå tur og i dag hadde jeg min hviledag. Jeg har bestemt at både jeg og min kropp trenger det ;) Men det er vanskelig å gjennomføre. Jeg var pigg i går kveld og hadde spring i beina. I dag derimot er jeg kjempetrøtt, så hviledagen hadde trengt å være i dag...Men sånt ve tman ikke på forhånd, så det er bare å bit ei det sure eplet. I kveld blir det crosstrainer. Kanskje er det ikke så tungt som jeg tror det blir? Noen ganger er det sånn også.
I går fikk vi pakken med masse krydder som vi har kjøpt fra england, med indiske krydderpastaer. Alt var helt selv om det var i glass! Kjempebra pakka! Hvis noen leter etter indiske krydder er denne siden å anbefale:
Spices of india
Nå skal jeg lage mat, i dag blir det chicken bhuna! Nam, jeg gleder meg!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar