mandag, oktober 31, 2011

Delmål oppnådd!

I dag da jeg sto opp var jeg veldig spent. Jeg har ikke fusket med treningen den siste uka og har klart mitt "stegmål" som det heter på svensk - se stegklubben i kolonnen til høyre. Steg = skritt. Jeg bruker heller ikke å fuske med treningen, det er vel heller andre veien at jeg strever for å se hvor mye over mitt mål jeg kommer. Men det er ikke dette delmålet jeg snakker om. Jeg har kommet ned til 75 kilo! Det er et delmål og jeg har nå 10 kilo igjen til min målvekt. Jeg har hatt det tungt med treningen den siste uka. Ikke det at jeg ikke både har satt ny personlig rekord og ellers hatt kjempebra treninger. Bare en dag som jeg var kjempesliten, men jeg har ikke gått ned så mye som jeg hadde trodd. Det begynner å bli vanskelig nå med maten og treningen, hvor mye jeg skal spise. Jeg kan ikke gå på å spise når jeg er sulten heller, for jeg kan godt være "mett" uten å ha fått i meg det jeg trenger... Vel, det ble ned 0,6 kilo i alle fall. Målet har vært 5 kilo i måneden og det har jeg klart. 15 kilo siden 8. august og 21 kilo siden 16. juni. 1. august var startdagen for selve slankingen. Før det var det bare "nedtrapping".
Ellers var dagen i går bare noe dritt, det positive var treningen. jeg brente 412 kalorier på 45 minutter på crosstrainern og jeg trodde ikke jeg skulle komme over 300. Trodde jeg var trøtt :P I blant tror man mye rart. Men grunnen til at dagen ikke var til behag var den jæ...la klokkestillinga. Jeg hater virkelig den! Ungene blir helt rare, dagen blir altfor lang og jeg får VIRKELIG ikke sove noe ekstra! Nei, den som fant på det der var en sur gubbe som ikke kunne få barn! Lysere må mårran! Huh! Jommen sa jeg smør! Drittprat!
Nåvel, nå har jeg fått sagt det. Og med det sagt, ha en flott mandag!

1 kommentar:

  1. kjempebraa! Sia du e så flenk så må du legg ut bilde:)

    SvarSlett