fredag, november 04, 2011

Reklame!

Min yngste sønn har virkelig i en alder av snart 11 måneder VIRKELIG forstått hva reklame er godt for :D Han sitter på golvet med bladkurven og river all reklame i tusen biter. Det egner seg som leketøy! Ellers er det noe dritt som man like gjerne rive den i småbiter he-he :)
Jeg våkna forøvrig til at min eldste sønn hadde fått magsjuka og spydde i sin seng på mårran. Han har spydd en gang til etter det men det virker som det ikke blir noen langdradd greie...
Jeg har satt ny rekord (personlig) IGJEN : 45 minutter crosstrainer, 451 kalorier fattigere på 17,8 km. Jeg har økt motstanden litt så nå "løper" jeg ikke like langt, men brenner mer kalorier. Fungerer fint det. Lillemann satt i sin seng ved siden av og lekte og var fornøyd helt til det var 5 minutter igjen. Da ville han ammes. Men han fikk vente litt - den som venter på noe godt ;)
Vel, nå er det på tide å vekke eldstemann. Ha en flott helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar