søndag, november 06, 2011

Trøtt i beina.

I dag var det en sånn dag, jeg var sååå trøtt i beina. De ville ikke være med. Jeg klarte 35 minutter, men det var ikke den futten i meg som det bruker å være. i går satte jeg rekord, igjen :) Da brente jeg 466 kalorier på 45 minutter så da var det ingen trøtt bein nei. Men det er vel sånn det er. ingen dag er den andre lik, og man klarer ikke alltid å yte like mye. Skulle bare ønske jeg kunne være mer fornøyd med at jeg faktisk klarte 35 minutter i stedet for å irritere meg over at jeg ikke klarte 45! Men når hjernen vil, men ikke kroppen så er det ikke så enkelt. Vel, kanskje skal jeg ha min hviledag i morgen, så føles det helt sikkert bedre på tirsdag. Nå skal jeg fortsette å glo på tv. Ha en fin kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar