mandag, november 07, 2011

Fra klarhet til klarhet...

Ett som er sikkert er at jeg går fra klarhet til klarhet. Når jeg tenker på at jeg den 16. juni i år veide 96 kilo og ikke orket så veldig mye, til at jeg nå veier 74 og orker masse, da er det nesten uvirkelig. En crosstrainer ble innkjøpt første uka i september og har vært brukt flittig i to måneder nå. jeg har fått en kjempekondis! Idag har jeg faktisk gjort min livs første JOGGETUR! Det har aldri hendt før! Jeg har gått mye både på flatmark og i fjellet, men dette va helt nytt. Og jeg jogga ca 4 km,med ett stopp halvveis, og jeg fikk ikke sting engang! Det gikk vel ikke så superfort, men det er uansett forskjell på å gå og å springe. Det var helt herlig å gjøre denne oppdagelsen. Jeg kommer ikke til å kunne løpe hver dag, men denne opplevesen skal gjentas!
Trøtte bein i går, pigge i dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar