lørdag, oktober 15, 2011

Muskler veier mer enn fett ?!

Den siste uka har jeg gått ganske mye og ganske langt, samt trenet endel ganger på min crosstrainer. Jeg veide meg i mårrest - og vekta var densamme som på mandag. Jeg har ikke spist mer enn jeg skal, og det kan kanskje være at jeg har spist for lite? Men har ikke gått sulten i det hele tatt. Det har blitt mer enn 10000 skritt hver dag, rundt 13000 skritt. En dag gikk jeg nesten 18000 skritt! Så jeg har jo rørt masse på meg. Men da slo en tanke meg: Kan det være slik at jeg denne uke har byggd muskler? Ikke vet jeg, men det føles som om kroppen har blitt mindre. Veiedag er jo først på mandag, så jeg får vel vente å se hva resultatet blir. Blir bare litt snurt når jeg gikk ned hele 2 kilo forrige uke, og da trenet jeg ikke like mye som denne uka.
Vel vel, så lenge man ikke går opp så. Og jeg har ikke syndet med maten heller...
Lurer på om jeg må komme meg på en butikk nå og kjøpe noe nytt undertøy? Har så lyst, men er egentlig unødvendig, siden det kommer til å bli for stort snart igjen. Er bare så sugen på noe nytt nå! Jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar