torsdag, oktober 27, 2011

For et....

flow! I går ble det ikke slik som jeg hadde trodd- tungt å trampe crosstrainer. Til tross for at jeg har gått ned i vekt fra forrige uke, og hadde endret instillingen på crosstrainern (det innebærer at man må trampe lengre og fortere for å forbrenne samme kalorier) - så satte jeg ny personlig rekord! Det føltes kjempebra. Og det deiligste er at jeg ikke er heeeelt pumpa etterpå! Jeg har faktisk energi igjen, noe som forteller meg at jeg kommer til å klare en time den dagen jeg bestemmer meg for det :)
I dag var jeg å henta min kjære sønn i barnehagen og han hadde sovna etter klokka ett (hentes 14.15). så det var en som var trøtt. Han våkna nemlig kl 6, så han var nok overtrøtt. De vanlige frøknene hadde gått på kurs kl 12 og da kom det vikarer. Så akkurat den dagen da han ikke hadde trengt fremmede som skulle legge han så ble det sånn... trist for han er kjempetrøtt og det kommer til å bli en lang ettermiddag og kveld...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar