onsdag, mars 02, 2011

Oppussing

Nå har vi omsider begynt å pusse opp stua. Og det tok sin tid å finne motivasjonen. Jeg tror mitt største problem var at jeg ikke trodde på at det kunne bli fint å malle oppå tapetene.... Min mann tok tak i saken i dag og malte bare en del av en vegg. Sparklet, pusset og så to strøk med maling på. Og det ble kjempefint!
Det vises under at det er gjort et visst grundarbeid, men skitt! Vi kan alltids tapetsere over hvis vi vil det senere. Fargen blir fin og når de nye sofaene kommer, så er stua klar!
Det skal bli skikkelig morsomt å få ei stue i tilegg til "allrummet" som det heter her. Da får vi en egen tv dit (den står uoppakket og venter) og barna kan se på den andre i allrummet. Skal bli herlig!
Forøvrig så er nå alle mine barn forkjøla... Storesøster har fått være i barnehagen i dag ettersom hun er helt pigg og orker å være med på alle aktiviteter. Ikke er hun kjempesnørrete heller. Neste uke er det vinterferie her, så da må hun være hjemme. Mor kommer på besøk, så det går nok veldig bra. Ellers er det kjedelig for henne å være hjemme så lenge. Nå er jo heldigvis temperaturen sånn at man kan være ute da :)
Min yngste har akkurat våknet etter ca 40 minutters tupplur i babysittern. Hadde tenkt legge ham ut i vogna, men da hadde han allerede sovna....

1 kommentar:

  1. ååh..kan ikke du legge ut bilder så vi får seeeee;) ?

    SvarSlett