lørdag, mars 05, 2011

Hva er lykke?

Et lite ord med stor betydelse, kan tolkes tror jeg best av den enkelte. Vår egen lykkes smed heter det - og jeg er redd det stemmer! Jeg skal ikke klage, lykke er ordet for meg! Jeg har fått det meste her i livet: 3 vakre, friske barn, en mann som elsker meg og er snill mot meg, hus, bil, fast jobb og jeg bor på en rolig plass på jorden :) Selvfölgelig finnes det og det har funnets saker som har bidratt til litt mørke skyer av og til, men det meste kan løses. Jeg er egentlig en optimist, selv om det ikke alltid er så lett å leve opp til det. Mitt livs motto er: "enten finner vi en vei - eller så lager vi en". Det er ganske beskrivende, og sier ingenting om hvor lett eller vanskelig det kommer til å være. Jeg bruker også å si: det er ikke et problem hvis du ikke gjør det til et problem.
Ja, det var kveldens lille filosofiske tanke!
I dag har jeg vært å henta veska som jeg bestilte på nettet. Bilde finns i innlegget som heter Handveske.
Veska var nøyaktig som beskrevet og jeg føler meg kjempefornøyd. med frakt kosta den 350 kr fra Singapore og da var det rek. brev!!! Jeg vet jo at de som har laga den tjener masse penger på den, men det føles bra. Bedre enn at den er masseprodusert for HM eller Lindex eller noe... Ikke for at jeg ikke handler der, men skulle ønske de som lagde våre klær fikk litt bedre betalt...
Jeg er i rute med barna i kveld også. Storebror spydde i sofaen i kveld (takk Gud for skinnsofaer!), han spiste sjokolande, og forkjøla som han er ble det mye slim, hoste og til slutt kom alt opp. Så han har fått dusje og var glad for det :) Aldri så galt at det ikke er godt for noe...
Lillemann har sovet kjempebra ute i vogna i kveld, over en time! Han er allerede trøtt, men nå får han holde seg våken til det er på tide med nattesøvn.
I morgen kommer mamma på besøk. Hun kommer trolig med tog, eller buss hvis været er for dårlig for at toget skal gå... Håper det går bra i alle fall. Ha en fin lørdagskveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar