fredag, mars 04, 2011

Nattevåk

Det er hva jeg har hatt i natt. Har vært våken siden kl 04. Ammet og så har storebror vært våken siden da, og han vil ikke legge seg ned å sove, til tross for at han er kjempetrøtt. Han sitter i sin seng og er allment sur. Denne mamman er trøtt i dag, det kan jeg love. Håper bare at han sovner snart og at minstemann ikke skal våkne om en time, men det skal han sikkert... Akkurat nå er det ikke så morsomt å ha to små så tett... Når den ene sovner, så våkner den andre - og sånn får man ingen søvn. La meg kl 23 i går så har vel sovet fem timer. Mange småbarnsforeldre synes sikkert at jeg ikke skal klage, men det hjelper meg så lite. jeg er jo like trøtt allikevel ;)
Jeg har fått lov til å bruke brøstpumpa nå på morgenkvisten. Forstår egentlig ikke hvorfor. lillemann spiste fra begge brøstene før han sovna ordentlig for natten, og han spiste i halv firetida også. Kanskje han har hatt økedøgn uten at jeg egentlig har lagt merke til det? Ja, ikke vet jeg. Syntes at han åt veldig mye i går kveld i alle fall. Men det er jo ikke nok til at produksjonen skal øke så mye... Nåjavel, det ordner seg vel. Han får jo den maten han har behov for :)
Storebror sutrer ennå, men jeg tror jeg skal prøve å legge meg en stund i alle fall. Sånn at man har hvilt i det minste. Morgenstund har gull i munn??? Nææ, ikke i dag....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar