torsdag, mars 17, 2011

Marcus Hellner???

Hvaaa? Jeg skulle gå over veien for en times tid siden, på et gangfelt. To biler stopper og jeg ser på han som er til venstre for meg. Jeg er SIKKER på at det er en jeg kjenner, og vinker litt sånn der tåpelig som man kan gjøre til folk man kjenner... Så flytter jeg blikket over på personen i passasjersetet, og ser at det ikke er min venns kone. Jeg forstår da at det er MARCUS HELLNER! Ja, for min venn og kollega som er lege er faktisk VELDIG snarlik Marcus Hellner. Tok feil av dem på thairestauranten også en gang, men da oppdaget jeg at det var Hellner før jeg rakk å hilse. Ja, så det var årets begivenhet - Marcus Hellner trodde sikkert at jeg kjente igjen ham, og derav vinkingen, men fakta var at jeg trodde han var en helt annen. Hadde jeg sett at det var Hellner hadde jeg bare nikket høflig :) 
Veggene er malte, hjørnelister på plass, nye vegglamper på plass, ny sofa på plass, gardiner på plass, tvn på plass, men vi mangler matte og stuebord. Matta har vi lagt av og skal kanskje kjøpe den i morgen. Kommer an på hvilket pris vi kommer fram til. Det var en annen på mattebutikken i dag enn sist, og denne gav en høyere pris, så vi skal tilbake i morgen å prate med hun vi prata med sist.
Stuebord har vi, vi skal ta det vi har i allrommet og så må vi kjøpe et nytt til allrommet. Kanskje vi drar til IKEA neste måned. Vi får se hva vi får til. Jeg skal ta bilder av stua, men ikke før den er HELT klar :)
Lillemann var å fikk sin 3 månedersvaksine for to dager siden, og det virker som det har gått kjempebra. Ikke noen spesiell reaksjon, som sine søsken som gråt som gale på kvelden etter at de hadde fått den. Fint det da! Barna hadde siste dag i barnehagen denne uka i dag, og i morgen er det vintermarked her. Så da blir det vel å ta seg en tur dit. Jess, that's it for now :D

1 kommentar:

  1. hehehe.. jeg gikk forbi skobutikken på sortlnd med mamma for noen år siden og viiiinket og smilte til ei der inne som jeg var sikker på var ei gammel venninne. Hun så rart på meg- DA oppdaget jeg at jeg ikke aaante hvem det var :P

    SvarSlett